We care
& connect

Met inkoop het verschil maken in de zorg voor mensen is wat ons drijft! Wij helpen opdrachtgevers binnen zorg en overheid met al hun inkoopvraagstukken. Van het professionaliseren, verduurzamen en aanbesteden tot totale uitbesteding, contractmanagement en interim inkoopoplossingen. Zo dragen wij ons steentje bij aan betere en betaalbaardere zorg voor iedereen.

Dit doen we door partijen duurzaam te verbinden en het beste uit samenwerkingen te halen. Met een gezamenlijke ambitie, professionaliteit en plezier als belangrijkste ingrediënten. Omdat we geloven dat duurzame relaties met en tussen opdrachtgevers, leveranciers en medewerkers zorgen voor het lange termijn succes van inkoop.

Samen impact maken

Dagelijks werken onze 100 inkoopprofessionals samen met opdrachtgevers aan de meest uitdagende inkoopvraagstukken. Onze teams bestaan uit inkoop en business consultants, juristen, inkopers, projectmedewerkers en contractmanagers. Experts met passie voor hun vak en hart voor de zorg en overheid. Nieuwsgierig, betrokken en lekker eigenwijs!

We staan erom bekend dat we doen wat we zeggen. Geen boekwerk aan adviezen, maar van uitdagingen oplossingen maken! Passend bij de doelstellingen van organisaties en direct toepasbaar. Samen willen we impact maken en gaan we voor dat duurzame resultaat. De wereld een stukje mooier maken. Daar zetten we heel graag een stapje extra voor.

Al 25 jaar!

Al 25 jaar ervaring in ons vak! Die ervaring delen we heel graag met onze opdrachtgevers. Zowel voor inkoop binnen de zorg als binnen de overheid hebben we een eigen kenniscentrum. Hier kunnen opdrachtgevers en medewerkers direct met al hun inkoopvragen terecht.

Samen met afstudeerders en onderwijsinstellingen versnellen we de ontwikkeling van ons vakgebied. Zo is Bart Vos, partner sustainable purchasing, al sinds 2009 verbonden aan Coppa en helpt ons in kennisontwikkeling en verduurzaming van inkoop.

Onze kennis delen we in inmiddels ook in een aantal communities en op diverse podia en platformen. Onlangs verscheen ons boek over Inkoop in de Zorg. Let’s share!

Sociaal en duurzaam

Wij zijn continu actief met het vergroten van onze sociale en duurzame impact. Zo helpen we opdrachtgevers met inkoop hun primaire proces verduurzamen en werken we hard aan het neutraliseren van de effecten van onze eigen bedrijfsprocessen.

We zijn iso 9001 gecertificeerd, hebben een elektrisch wagenpark en maken circulair gebruik van ICT middelen, kantoormaterialen en gedeelde kantoorruimte. Wij vinden het belangrijk ons sociaal maatschappelijk in te zetten en ondersteunen sporters met een handicap.

Jaarlijks organiseren we de Week van de Duurzaamheid voor iedereen die wil aansluiten. Om anderen te inspireren, bewustwording verder op gang te brengen en aansprekende best practices in de spotlight te zetten.

Op naar de wereldtop

Dit zijn Jinte Bos, Lizzy de Greef, Maarten Ter Hofte en Robin Groenewoud. Deze rolstoeltennistalenten hebben de ambitie om Grandslams te gaan winnen en de wereldtop te bereiken. Hiervoor trainen ze dagelijks keihard.

Ervaren rolstoeltennisser Maikel Scheffers maakt de talenten als mentor al een beetje wegwijs in het profcircuit. De KNLTB helpt de talenten met een uitgebreid ontwikkel- en trainingsprogramma en begeleiding.

Coppa en Hospitality Group treden de komende jaren op als hun sponsor. Wij zijn trots dat we deze talenten en Maikel mogen ondersteunen en wensen hen alle succes!

Sterker door samenwerken

We willen sterker worden door samenwerken om daarmee opdrachtgevers te helpen met hun uitdagingen binnen de gehele bedrijfsvoering. Samen de beste worden in professional services! Daar gaan we voor door als Coppa Groep de beste adviesbureaus aan ons te verbinden. Naast Coppa bestaat het portfolio van Coppa Groep uit Hospitality Group, VFM facility experts, Pro10 en Arlande. Aantrekkelijk voor opdrachtgevers én voor medewerkers.

Voor Coppa betekent dit doorgroeien naar het beste inkoopadviesbureau met circa 150 inkoopadviseurs. Voor Coppa Groep betekent dit doorgroeien naar 500 tot 1.000 collega’s met samenwerkingspartners voor facilities, finance, ICT en HR. Partners die ook behoren tot de top 3 in hun specialisme. Een samenwerking met 100% commitment.

Let’s connect!

Heb je interesse om met ons samen te werken als opdrachtgever, deel te nemen aan een van onze communities of wil je bij ons werken? We nodigen je graag uit voor een kop koffie om kennis te komen maken. We hebben een nieuwe gave werkomgeving in Arnhem waar we elkaar ontmoeten en samen werken aan mooie projecten.

Onze werkomgeving haalt het beste in je naar boven. Gezondheid en duurzaamheid staan hier centraal. We vertellen je graag meer over de duurzame en circulaire keuzes die we hebben gemaakt. Alle ruimte om af te spreken, bij te praten en geïnspireerd te raken. Kom snel genieten van een heerlijke koffie en een goed gesprek!

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en het gebruik van de website geanonimiseerd te analyseren.