Michelle van Eijkelenburg – business consultant implementaties

Na het afronden van haar master Beleid, Communicatie en Organisatie startte Michelle in 2019 bij Coppa. Als business consultant implementaties heeft ze een veelzijdige functie. De verscheidenheid aan opdrachten voor diverse opdrachtgevers vindt ze dan ook de leukste uitdaging. Michelle haalt veel energie uit het samenwerken met collega’s. We stelden Michelle drie vragen over haar werk.

Wat maakt jouw functie zo uitdagend?

De verscheidenheid van vraagstukken en de diversiteit van klanten maakt mijn functie als business consultant implementaties zeer uitdagend. Mijn werkzaamheden variëren enorm. Van het training geven aan een gemeente over een sourcingsplatform tot het vaststellen van inkoopprocessen binnen een zorgorganisatie. En van het maken van inrichtingskeuzes van een Purchase-to-pay-systeem (P2P) bij een profitorganisatie tot het uitwerken van de resultaten van een brown paper-sessie. Door de verscheidenheid aan opdrachten en verschillende opdrachtgevers (overheid, zorg en profit), zorg ik continu dat mijn kennis over zowel processen en systemen als mijn kennis over de diverse branches up-to-date is.

In mijn functie ben je nooit uitgeleerd. Als junior werk je samen met verschillende senioren. Zo kun je direct meekijken en -werken bij opdrachtgevers en leerde ik bijvoorbeeld hoe je een stuurgroep voorbereidt, voorzit en notuleert. Ik leerde veel van de P2P-systemen door hier zelf mee te werken, door het volgen van trainingen en dankzij de gedeelde kennis van collega’s. Deze kennis gebruik ik, nu vijf jaar later, nog steeds elke dag tijdens mijn projecten. Inmiddels heb ik een aantal mooie stappen gemaakt, zijn de projecten complexer en neem ik zelf nieuwe collega’s mee naar opdrachten.

Waarom is werken bij Coppa zo leuk?

De collega’s van Coppa maken het werk enorm leuk! Als ik niet bij de opdrachtgever werk, kom ik graag op ons mooie kantoor om daar met mijn collega’s te werken, een kop koffie te drinken en ervaringen uit te wisselen. Bij Coppa staan, naast tevreden opdrachtgevers, tevreden medewerkers centraal. Je krijgt veel vrijheid in het indelen van je agenda, waardoor je zelf voor een optimale werk-privébalans kunt zorgen. Coppa is een platte organisatie, waardoor je snel kunt schakelen als dat nodig is.

Vanaf mijn eerste werkdag merkte ik de vrijheid en het gemak waarmee ik kan overleggen met collega’s. Iedere nieuwe medewerker, van junior tot senior, volgt dezelfde interne trainingen, gegeven door onze eigen collega’s. Je krijgt zo gelijk een indruk van alle kennis en vaardigheden binnen Coppa, ook buiten je eigen expertise. Op deze manier leer je in korte tijd veel nieuwe én meer ervaren collega’s kennen. Nu geef ik zelf trainingen aan nieuwe collega’s over een sourcingsplatform. Ontzettend leuk!

Waar ben jij het meest trots op?

Ik ben altijd trots als ik, in samenwerking met de opdrachtgever, een opdracht weer naar tevredenheid heb vervuld. Zo rondde ik een implementatie van een inkoopsysteem bij een zorgorganisatie af en hielp ik een private organisatie met het optimaliseren van het contractmanagementproces, zodat zij de aspecten ‘compliance’ en ‘risk’ goed kunnen uitvragen en vastleggen. De waardering die je krijgt, zowel vanuit Coppa als vanuit de opdrachtgever, enorm waardevol. Het grootste compliment is wanneer je een vervolgopdracht krijgt of op een later moment wordt benaderd voor een nieuw project. Ook ben ik trots op de samenwerkingen die wij als team hebben opgebouwd met diverse partners van source-to-pay-systemen. Hierdoor maken wij nog meer opdrachtgevers blij met onze expertise!

Spreekt de functie van Michelle je aan en wil je hier meer over weten? Klik hier voor meer informatie over deze en andere actuele vacatures binnen Coppa.

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en het gebruik van de website geanonimiseerd te analyseren.