Brede inzet als inkoopadviseur
Bij de gemeente werkte Kirsten mee aan de versteviging van het inkoopteam, het positioneren van inkoop binnen de organisatie en het ontwikkelen van een dashboard voor inkoop. Daarnaast was zij accounthouder voor meerdere clusters en teams, waaronder Facilitair, ICT, Leefomgeving, Communicatie, HR en Juridisch. In die rol gaf zij presentaties, voerde zij adviesgesprekken en begeleidde zij diverse aanbestedingen.
Begeleiding van diverse aanbestedingen
Enkele interessante (Europese) aanbestedingen die zij begeleidde, zijn de BOR-applicatie (een dynamisch aankoopsysteem voor de inhuur van personeel), sanitaire voorzieningen, drukwerk en MDR-dienstverlening (Monitoring, Detectie en Response), een dienst gericht op cybersecurity.
Fijne samenwerking
Kirsten kijkt terug op een fijne en waardevolle periode bij de gemeente Noordoostpolder, waar zij met open armen werd ontvangen en met veel mooie complimenten vertrok. Kirsten: “Ik wil mijn collega’s bij de gemeente Noordoostpolder ontzettend bedanken voor de fijne en open manier van samenwerken.”