Uitbesteden van inkooporganisatie bij Amsta

Toegevoegd op | Door Coppa


Amsta wilde de afdeling inkoop professionaliseren om voor meer besparingen te zorgen. Om dit te realiseren is eind 2020 besloten om de inkooporganisatie uit te besteden aan Coppa. 

Een fijne samenwerking, korte lijnen en deskundigheid. Coppa helpt Amsta bij haar verbeterambities! - Nanda Pit, Manager Financiën

In totaal zijn twee medewerkers van de afdeling inkoop van Amsta bij Coppa in dienst gekomen. Samen met medewerkers van Coppa is hard gewerkt aan een inkoopbeleid en wordt gewerkt met een stuurgroep inkoop waarin het hoger management vertegenwoordigd is. Zo is het hoger management mede verantwoordelijk voor het succesvol zijn van de inkoopfunctie binnen Amsta. Coppa gaat Amsta helpen met verdere optimalisatie van (inkoop)processen bij Amsta.

Op de foto zie je René Sassen (Managing consultant bij Coppa) en Nanda Pit (manager Financiën bij Amsta).

Foto: Femke van de Heuvel