Nieuw: Gepersonaliseerde standaarddocumenten

Toegevoegd op | Door Iris Spanjer

Goed nieuws! Met ingang van deze maand kunnen wij onze standaarddocumenten personaliseren. Dat betekent dat onze klanten nóg gemakkelijker gebruik kunnen maken van onze standaarddocumenten, doordat persoonlijke informatie al vooraf is ingevuld door ons. De klant krijgt een veel completer document dat daarmee nog sneller in te vullen is.

Iris Spanjer, inkoopconsultant Overheid bij COPPA: ‘Inmiddels hebben we een stuk of honderd verschillende standaarddocumenten voor onder andere beoordelingen, gunningscriteria en programma’s van eisen. Alle documenten hebben we inmiddels gepersonaliseerd. Persoonlijke informatie van de gemeente zoals adres, contactpersoon en dergelijke zijn dan al door COPPA ingevuld. De aanbestedende dienst ontvangt een direct bewerkbaar standaarddocument dat eenvoudig in te vullen is door de medewerker(s). Vanuit COPPA adviseren we de aanbestedende dienst ook over welke standaarddocumenten geschikt zijn om in een concreet geval toe te passen. Uiteraard worden onze documenten minimaal één keer per half jaar geüpdatet conform nieuwe wet- en regelgeving. De aanbestedende dienst ontvangt dan ook regelmatig een update van deze documenten.’

Ook gebruik maken van onze standaarddocumenten?

Wil je ook tijd besparen en aanbestedingen conform wet- en regelgeving doorlopen? Maak dan gebruik van onze standaarddocumenten. Bij COPPA werken we met een abonnementservice: je schaft een abonnement aan voor drie jaar en kunt in die periode gebruik maken van al onze standaarddocumenten. Wij zijn verantwoordelijk voor de juridische toetsing en updaten de documenten bij relevante veranderingen.

Bekijk hier meer informatie over onze standaarddocumenten of neem contact met ons op.

Neem contact op