Future Impact Course

Toegevoegd op | Door COPPA

Speciaal voor inkoopmanagers in de ziekenhuizen, die zich zowel persoonlijk als professioneel willen laten inspireren en ontwikkelen, starten wij in oktober 2021 de Future Impact course. We brengen de inkoop top van de Nederlandse ziekenhuizen bij elkaar in een community om inzichten en oplossingen met elkaar te delen over de gezondheidszorg van de toekomst. Hoe kan je als inkoopmanager een zo groot mogelijke bijdrage leveren aan deze toekomstige zorgvraag? Met experts en trendwatchers ga je je wanen in de wereld na morgen. Welke veranderingen komen er op je af? En waar kan jij een verschil maken voor de patiënt?

Wat brengt het jou?

In dit programma, bestaande uit vier deep dive sessies en een Health Innovation Tour, prikkelen we je met experts, cases en learnings op de thema’s leiderschap, de toekomst van de zorg en de interne en externe ketensamenwerking. Laat je inspireren door sprekers en andere inkoopmanagers en vertaal je samen inzichten naar verrassende ideeën voor jouw team of organisatie. In de community wordt je met vakgenoten getriggerd en geïnspireerd om te groeien: op persoonlijk én professioneel vlak.

Deelname

Ben jij enthousiast geworden? Inschrijven kan tot uiterlijk dinsdag 12 oktober 2021. We gaan uit van minimaal 10 en maximaal 25 deelnemers. De kosten voor de volledige Future Impact course bedragen € 2.950,- per deelnemer, inclusief F&B, exclusief BTW. Het programma is met veel aandacht samengesteld. Hospitality Group kan het programma op onderdelen of locaties wijzigen mochten wij hier door omstandigheden toe genoodzaakt zijn.

Meer informatie

Mocht je nog vragen hebben of meer informatie willen, dan kan je contact opnemen met Ingrid Siepel of Hielke Veldhuis via 033 462 55 55 of per mail i.siepel@hospitality-group.nl / h.veldhuis@hospitality-group.nl