Projectmedewerker Inkoop

„Vind jij het leuk om allerlei ballen in de lucht te houden, te zorgen dat vraag en aanbod matcht en laat jij je niet uit het veld slaan in een uitdagende & dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!“

Projectmedewerker Inkoop
2022-07-21 10:34:00
EUR
MONTH
https://schema.org/Organization
Arnhem
Gelderland
Jansbuitensingel 30
6811AE
COPPA Consultancy
2023-07-21 10:34:00
FULL_TIME

Over de functie

Als Projectmedewerker Inkoop/P2P Specialist ben jij de spin in het web van de afdeling. Jij bent verantwoordelijk voor het vlekkeloos laten verlopen van het proces van bestellen tot betalen (Purchase-to-pay). Dat je graag contact onderhoudt en bemiddelt tussen vraag en aanbod is vanzelfsprekend. Verder richt je je aandacht vooral op het verbeteren van het bestelproces voor zowel de besteller als alle belangrijke stakeholders. Daarnaast vind je het leuk nieuwe systemen te leren kennen en klik je daar graag in rond. De omgeving is vaak hectisch, want de vragen komen regelmatig last-minute bij jou binnen. Jij kan hier goed mee overweg en omdat jij je hoofd koel weet te houden, weet je elke keer weer de juiste keuzes te maken. Jij krijgt energie van een dynamische functie!

Taken & verantwoordelijkheden

Het begeleiden van de klant bij het bestelproces. Dit kan ook zijn door een gebruikerstraining te begeleiden en medewerkers op te leiden. Je vindt het leuk jouw kennis over te dragen!  

Één van je verantwoordelijkheden is het verwerken en controleren van vrije aanvragen (geen standaard bestellingen). Hiervoor zal je net iets meer stappen moeten zetten om de juiste leverancier voor desbetreffende aanvraag te vinden. 

Daar hoort het onderhouden van contacten met leveranciers en het bewaken van levertijden vanzelfsprekend bij. Zo ook het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen.

Jouw profiel

Jij voelt je prettig in een dynamische functie. De diversiteit van de functie en het uitdagende werkveld is waar jij tot je recht komt: voorbeelden van (terugkerende) werkzaamheden zijn het beantwoorden van vragen per e-mail en/of telefoon, het onderhouden van contacten met leveranciers & stakeholders en het meebewegen met ‘vraag & aanbod’. 

Functie eisen

  • Je beschikt over HBO werk-/denkniveau. Het is een pre als je ervaring hebt in een soortgelijke functie.
  • Je hebt een proactieve werkhouding. Je hebt oog voor detail en bent altijd op zoek naar mogelijkheden om processen en werkinstructies te verbeteren.
  • Er wordt gewerkt met bestelsystemen als Spendcloud (ProActive), Exact P2P (voorheen ProQuro) en Afas. Uiteraard is het handig als je hier ervaring mee hebt (of het je makkelijk eigen maakt)

We nodigen graag iedereen uit te reageren op deze vacature (junior, medior of senior).

Jouw competenties

  • Je hebt een hands-on mentaliteit, je brengt structuur aan en je kunt goed prioriteiten stellen 
  • Je bent communicatief vaardig, in woord en geschrift
  • Je bent pro-actief, zelfstandig en boekt graag resultaat

Ons aanbod

De organisatie

COPPA is het inkoopadviesbureau op het gebied van inkoop in de zorg en overheid. Met ruim 80 professionals werken we dagelijks aan betere en betaalbare zorg en doel- en rechtmatigheid in het publieke domein. Van inkoop en Europees aanbesteden tot professionalisering en uitbesteding. Duurzaamheid, circulariteit en Maatschappelijk Verantwoord Inkopen zijn verweven in onze dienstverlening. Door onze cultuur waarin plezier, ambitie en professionaliteit hoog in het vaandel staan, streven we zowel voor onszelf als onze opdrachtgevers het maximale rendement na. Sociale interactie tussen collega’s vinden we belangrijk. Jaarlijks organiseren we daarom diners, bbq’s en andere (team)uitjes én gaan we eenmaal per jaar op citytrip met de hele organisatie.

Arbeidsvoorwaarden

Bij COPPA staat werkplezier voorop. Om dat mogelijk te maken biedt COPPA jou de vrijheid en ruimte om projecten op te pakken waar je energie van krijgt en die je mag uitvoeren op jouw manier. Waar een goede balans tussen werk en privé belangrijk is en waar successen gevierd worden. 

We gaan samen voor kwaliteit en willen écht waarde toevoegen bij onze klanten en medewerkers. Dat kunnen we alleen maar waarmaken met de kennis, expertise en het gedrag van onze medewerkers. We bieden voor iedereen leer- en ontwikkeltrajecten waarmee je het beste uit jezelf kan halen, je continu ontwikkeld, geprikkeld wordt en uitgedaagd blijft. Daarnaast organiseren we maandelijks een academy-dag waar collega’s en externe sprekers kennisdelen.

Ons aanbod

Vanzelfsprekend krijg je een passende beloning. We bieden je goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 50/50 pensioenvergoeding, 25 vakantiedagen, een laptop en telefoon. Ook bieden we je een NS-businesscard aan.   

Meer weten?

Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Carlijn Jurgens (Teamlead P2P) via telefoonnummer 06 48 13 93 75. Voor vragen over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met één van onze medewerkers van Recruitment via telefoonnummer 085 - 041 00 50 of via werken@coppa.nl

Solliciteer via onderstaande knop door je CV en motivatie toe te sturen. Alle reacties worden vertrouwelijk behandeld. 

Solliciteer nu