Medior Inkoopconsultant Overheid

Medior Inkoopconsultant Overheid
2018-06-04 20:53:00
EUR
Marktconform
MONTH
https://schema.org/Organization
Apeldoorn
Gelderland
Roggestraat
7311CE
Combined Business Power B.V.
2019-06-04 20:53:00
FULL_TIME

Over de functie

Als medior inkoopconsultant overheid ben jij de verbinder tussen de markt en overheid. Je adviseert aanbestedende diensten (waaronder gemeenten, provincies en waterschappen) omtrent huidige of aankomende (Europese) aanbestedingen. Je bent van nature nieuwsgierig en gedreven om nieuwe inkooppakketten goed te doorgronden. In de kern ben je een generalist die energie krijgt uit continue oppakken van nieuwe projecten en werkzaamheden, hierin sta je dan ook in je kracht. Natuurlijk is er ruimte en moedigen we je aan om je eigen expertise verder te ontwikkelen door het inkopen van een voor jou nieuwe dienst of levering, bijvoorbeeld het inkopen van IT- of facilitaire diensten.

In de rol van medior inkoopconsultant overheid werk jij op detacheringsbasis bij klanten, hiernaast is volop ruimte voor het projectmatig begeleiden van losse aanbestedingen en adviestrajecten voor het opzetten/professionaliseren van inkoop- en contractmanagementfuncties bij aanbestedende diensten.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Adviseren van aanbestedende diensten omtrent huidige of aankomende (Europese) aanbestedingen.
  • Zelfstandig uitvoeren van (complexe) inkooptrajecten of (Europese) aanbestedingen in het facilitair en/of IT domein.
  • Adviseren over een breed scala aan (strategische) inkoopvraagstukken

 

Jouw profiel

Jij wilt als inkoopconsultant acteren in een volwassen organisatie die jou de vrijheid biedt om te werken waar en wanneer je wilt. Daarnaast ben jij op zoek naar een klantgerichte organisatie die echt meedenkt met haar opdrachtgevers en meerwaarde, kennis en inhoudelijke expertise levert op elk vraagstuk.

Jij wil meer dan alleen ‘maar ’ een opdracht uitvoeren, jij wil een wezenlijke bijdrage leveren aan de aanbestedende diensten en de COPPA-organisatie. Dit kan zijn door met gelijkgestemden mee te denken over thema’s als duurzaamheid, social return & maatschappelijk verantwoord inkopen (MVI). Dit kan je ook bereiken door samen met de opdrachtgever te kijken naar wat er nu echt nodig is om inkoop of de bedrijfsvoering naar het volgende niveau te tillen en te helpen bij deze doorontwikkeling.

Functie eisen

  • Afgeronde HBO- of WO-opleiding
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van inkoop
  • Minimaal 1 jaar ervaring met het zelfstandig begeleiden, opzetten en uitvoeren van (complexe) inkooptrajecten of (Europese) aanbestedingen binnen publieke organisaties
  • Pré: Ervaring of affiniteit met IT
  • Pré: NEVI-1, NEVI-2 of vergelijkbaar

Competenties

  • Resultaatgericht
  • Analytisch
  • Leergierig
  • Communicatief sterk in woord en geschrift
  • Adviesvaardigheden
  •  

Ons aanbod

Bij COPPA staat werkplezier voorop. Om dat mogelijk te maken biedt COPPA jou de vrijheid en ruimte om projecten op te pakken waar je energie van krijgt en die je mag uitvoeren op jouw manier. Daarvoor hanteert COPPA het drie keer goed principe; goed voor jou, goed voor de klant en goed voor COPPA. Hierdoor ben jij in staat jouw werkweek zo in te richten dat deze past bij jouw gewenste privé-werk balans. Tevens biedt COPPA medewerkers de ruimte om hun passie, enthousiasme en ervaring te delen met de nieuwe generatie en staat je eigen persoonlijke ontwikkeling voorop. Dit doet COPPA door middel van interne trainingen, Academy dagen en ons Talent Ontwikkelplan: Samen aan de TOP!

Vanzelfsprekend krijg je een passende beloning en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Het salaris is marktconform en afhankelijk van je niveau en ervaring. Een 32 of 36-urige werkweek behoort tot de mogelijkheden.

Meer weten?

Deze vacature wordt afgehandeld door onze strategisch partner Hospitality Group.

Bekijk de vacature