Managing consultant interim inkoopconsultants Zorg

Laat je andere mensen hun ambities realiseren?

Managing consultant interim inkoopconsultants Zorg
2019-09-19 13:54:00
EUR
Marktconform
MONTH
https://schema.org/Organization
Arnhem
Gelderland
6811AE
Jansbuitensingel 30
COPPA
2020-09-19 13:54:00
FULL_TIME

Over de functie

Als managing consultant van het team interim inkoopprofessionals zorg ben jij de teamlead en meewerkend voorman of -vrouw. Jij weet een goede balans te vinden in het faciliteren van het team en je eigen opdrachten. Daarbij ben je kennisdrager op het gebied van inkoop in de zorg en fungeer jij als klankbord voor de teamleden. 

Als teamlead heb je naast goede projectmanagement vaardigheden ook een visie. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen en uitbouwen van het team en de bijbehorende markt. Dit gaat in samenspraak met de directie en de andere managing consultants. Dit houdt in de praktijk in dat jij een jaarplan opstelt en uitvoert met daarin de strategische personeelsplanning, omzetdoelstelling, marktontwikkeling, innovatie & het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Maar ook dat jij de ontwikkel (TOP) gesprekken voert met de teamleden en samen met ze kijkt hoe ze die persoonlijke ontwikkeldoelen kunnen bereiken.

Als managing consultant binnen COPPA denk je mee over en schrijf jij (vanuit jouw inhoudelijke expertise) mee aan offertes en inschrijvingen op aanbestedingen. Jij weet door jouw netwerk nieuwe kansen te signaleren voor leden van het team, maar kijkt ook over de muren van je eigen opdracht om enerzijds een negen te scoren en anderzijds kansen te signaleren voor nieuwe opdrachten. Dit doe je niet alleen, je krijgt volop ondersteuning van ons accountmanagement team. 
 

Jouw profiel

Wij zijn opzoek naar een verbinder. Je achterhaalt samen met je teamleden de gezamenlijke ambities en laat die passen in de COPPA omgeving. Je legt waar mogelijk connecties met de andere COPPA teams om gezamenlijk diensten voor de klant aan te bieden. Je weet op individueel niveau teamleden te stimuleren om niet alleen hun ambities uit te spreken maar ook om deze waar te maken. Je doet er alles aan om je collega’s hierin te ondersteunen. Hun succes is jouw succes! Je doet er alles aan om je teamleden bij de zorgklanten een 9 te laten scoren. Durf je het dus aan om de zorg elke dag een stukje beter te maken?

Functie eisen

  • Eis: WO-opleiding;
  • Eis: Minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van inkoop;
  • Eis: Minimaal 3 jaar ervaring met het zelfstandig begeleiden, opzetten en uitvoeren van (complexe) inkooptrajecten binnen de zorg;
  • Eis: Je werkt resultaatgericht en beschikt over sterke analytische en sociale vaardigheden;
  • Eis: Je bent bereid tot reizen;
     

Ons aanbod

Bij COPPA staat werkplezier voorop. Om dat mogelijk te maken biedt COPPA jou de vrijheid en ruimte om projecten op te pakken waar je energie van krijgt en die je mag uitvoeren op jouw manier. Daarvoor hanteert COPPA het drie keer goed principe; goed voor jou, goed voor de klant en goed voor COPPA. Hierdoor ben jij in staat jouw werkweek zo in te richten dat deze past bij jouw gewenste privé-werk balans. Tevens biedt COPPA medewerkers de ruimte om hun passie, enthousiasme en ervaring te delen met de nieuwe generatie en staat je eigen persoonlijke ontwikkeling voorop. Dit doet COPPA door middel van interne trainingen, Academy dagen en ons Talent Ontwikkelplan: Samen aan de TOP!

Vanzelfsprekend krijg je een passende beloning en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Het salaris is marktconform en afhankelijk van je niveau en ervaring. Een 32 of 36-urige werkweek behoort tot de mogelijkheden.

Meer weten?

Voor meer informatie over de functie van Managing consultant interim inkoopconsultants zorg en de procedure kun je contact opnemen met Giovanni Korsten, Recruiter, op telefoonnummer +31 6 194 238 84 of giovanni.korsten@coppa.nl.

Solliciteer nu