Inkoopconsultant 'ICT Zorg' (32-40 uur)

‘Wil je aan het begin staan van mooie en uitdagende ICT projecten en vind je bijdragen aan het maatschappelijk belang belangrijk? Als inkoopconsultant ICT Zorg maak je echt het verschil!’

Inkoopconsultant 'ICT Zorg' (32-40 uur)
2022-06-15 13:50:00
EUR
Marktconform
MONTH
https://schema.org/Organization
Apeldoorn
Gelderland
Roggestraat
7311CE
Combined Business Power B.V.
2023-06-15 13:50:00
FULL_TIME

Over de functie

Ons team Inkoopconsultants ICT en Facilitair binnen de Zorg bestaat op dit moment uit 6 Inkoopconsultants. Wij kenmerken ons door onze expertise binnen de Zorg en zijn hierdoor ook op elk niveau de juiste sparringspartner. Door de groeiende behoefte op het gebied van ICT Door de groeiende behoefte op het gebied van ICT vraagstukken, hebben wij onze groeiambities geformuleerd en dat is goed nieuws! Want: wij hebben zowel op junior, medior als op senior niveau mogelijkheden binnen ons team. Dus: ben jij net afgestudeerd? Of heb je al enkele jaren ervaring & heb je behoefte aan ontwikkeling, coaching en wil jij ook die expert op senior niveau worden? Lees dan zéker verder!
Als Inkoopconsultant ‘ICT zorg’ ben je op projectbasis actief voor verschillende opdrachtgevers binnen de zorgsector, cure en/of care. Jij bent verantwoordelijk voor het succesvol begeleiden van ICT inkoopprojecten, je treedt op als projectleider en overziet het geheel. Dankzij jouw adviezen voorafgaand of tijdens het inkoopproces, worden (complexe) ICT projecten uiteindelijk op tijd & binnen budget gerealiseerd. Waar je ook rekening mee houdt is een maatschappelijk thema als duurzaamheid of denk je mee op het gebied van contractmanagement. De gemaakte keuzes weet je goed te vertalen in één of soms meerdere inkoopprojecten, die jij vervolgens van A tot Z samen met het inkoopteam begeleidt. 

Behalve het uitvoeren van (complexe) inkoopprojecten, werk je ook mee aan diverse projecten ter verbetering van de inkoopfunctie bij onze opdrachtgevers. Dit kan zijn in de rol van adviseur, maar ook als (interim) hoofd inkoop. Ook hier houd je trends en ontwikkelingen binnen ons inkoopvakgebied (binnen de zorg) nauwlettend in de gaten en krijg je energie van het delen van al jouw kennis en kunde met collegae. 

Wil jij bij onze opdrachtgevers écht het verschil maken? Dan investeren wij ook graag in jou! Wij helpen jou in je persoonlijke en zakelijke ontwikkeling. Wij bieden je bijvoorbeeld diverse interne trainingen en de mogelijkheid om extern relevante opleidingen te volgen die van jou een (nog) betere professional maken. Je krijgt de verantwoordelijkheid over eigen projecten die aansluiten bij jouw interesse en bijdragen aan je verdere ontwikkeling.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Adviseren over en het zelfstandig begeleiden van (complexe) ICT inkoopprojecten in de zorgsector
  • Behandelen en opstellen van (strategische) inkoopvraagstukken en/of beleidsdocumentatie
  • Het geven van advies over & het uitvoeren van het contractmanagement, na de uitvoering van een inkoopproject
     

Jouw profiel

Of je nu al werkervaring hebt of affiniteit, jij bent die inkoopadviseur op het gebied van ICT. Je houdt van projectmatig werken, het werken in projectteams geeft je energie en als het nodig is durf jij het voortouw te nemen. Je bent zelfstandig, kan omgaan met uiteenlopende belangen en je weet op professionele wijze je inzichten en mening te delen. Hierbij schakel je moeiteloos tussen verschillende opdrachtgevers en kan je je adviezen goed verwoorden.

Het doorgronden van (complexe) projecten en deze tot een goed einde brengen dát is waar we jou voor kunnen vragen. Je zoekt dan ook een dynamische en uitdagende werkomgeving waarbij je voor wisselende opdrachtgevers écht impact kan maken.

Wat heb je nodig?
  • Je bent in het bezit van minimaal Bachelor niveau, waarbij 1 of meerdere van de volgende thema's aan bod zijn gekomen: procesoptimalisatie, inkoop, projectmanagement, contractmanagement, maatschappelijk verantwoord inkopen of ICT gerelateerd

Wij nodigen iedereen uit (net afgestudeerd of al ervaren) te solliciteren. 

Jouw competenties
  • Je hebt een proactieve houding, bent resultaatgericht en met jou projectmanagement skills weet jij een project tot een succesvol einde te brengen 
  • Je bent communicatief sterk, in woord en geschrift 
  • Je bent zelfstandig, hebt lef en je weet anderen te inspireren en te overtuigen 
  • Je bent leergierig en je staat open voor verdere ontwikkeling van jezelf en van COPPA
     

 

Ons aanbod

Doordat steeds meer organisaties het belang inzien van inkoop, wordt een steeds groter beroep gedaan op de inkoopafdeling. Inkoop gebruikt hiervoor steeds meer inkoopoplossingen. 
 
COPPA is het inkoopadviesbureau binnen de zorg en overheid. Met ruim 90 professionals werken wij dagelijks aan betere en betaalbare zorg en doel- en rechtmatigheid in het publieke domein. Van inkoop en Europees aanbesteden tot professionalisering en uitbesteding.  

Duurzaamheid, circulariteit en Maatschappelijk Verantwoord Inkopen zijn verweven in onze dienstverlening. Door onze cultuur waarin plezier, ambitie en professionaliteit hoog in het vaandel staan, streven we zowel voor onszelf als onze opdrachtgevers het maximale rendement na. Sociale interactie tussen collega’s vinden wij belangrijk. Jaarlijks organiseren wij daarom diners, bbq’s en andere (team)uitjes.

Onze kernwaarden zijn
  • Wij stellen de klant centraal
  • Wij nemen en tonen verantwoordelijkheid
  • Wij willen negens scoren
  • Wij vergroten onze individuele prestaties door samenwerking
  • Wij vinden een goede werk – privé balans belangrijk
Waar staan wij voor 

Bij COPPA staat werkplezier voorop. Je werkt met leuke, ambitieuze collega’s waarin zelfstandigheid en eigen initiatief worden gewaardeerd. Om dat mogelijk te maken biedt COPPA jou de vrijheid en ruimte om projecten op te pakken waar je energie van krijgt en die je mag uitvoeren op jouw manier. Waar een goede balans tussen werk en privé belangrijk is en waar successen gevierd worden.  
We gaan samen voor kwaliteit en willen écht waarde toevoegen bij onze klanten en medewerkers. Dat kunnen we alleen maar waarmaken met de kennis, expertise en het gedrag van onze medewerkers. We bieden voor iedereen leer- en ontwikkeltrajecten waarmee je het beste uit jezelf kan halen, je continu ontwikkeld, geprikkeld wordt en uitgedaagd blijft. Daarnaast organiseren we maandelijks een Academy dag waar collega’s en externe sprekers kennisdelen.

Wij bieden

Vanzelfsprekend bieden wij goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Ook bieden wij je bij deze functie een leaseauto & een OV-businesskaart (jij kiest voor het reizen dat op dat moment het beste past). 
 

Meer weten?

Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Kim Eijsink (Teamlead Inkoop Zorg – ICT/Facilitair) via telnr. 06 19 67 11 31. Voor vragen over het sollicitatieproces kan je contact zoeken met onze recruiter Ninon te Winkel via telefoonnummer 085 - 041 00 50 of via werken@coppa.nl. Wij kijken uit naar je sollicitatie!

Alle reacties worden vertrouwelijk behandeld.  
 

 

Solliciteer nu