Inkoopconsultant 'ICT Zorg' (32-40 uur)

‘Wil je aan het begin staan van projecten als Cloud transities, outsourcing IT diensten of implementaties digitale werkplekken en vind je bijdragen aan het maatschappelijk belang belangrijk? Als inkoopconsultant ICT Zorg maak je echt het verschil!’

Inkoopconsultant 'ICT Zorg' (32-40 uur)
2022-06-15 13:50:00
EUR
Marktconform
MONTH
https://schema.org/Organization
Apeldoorn
Gelderland
Roggestraat
7311CE
Combined Business Power B.V.
2023-06-15 13:50:00
FULL_TIME

Over de functie

Als Inkoopconsultant ‘ICT zorg’ ben je op projectbasis actief voor verschillende opdrachtgevers binnen de zorgsector, cure en/of care. Jij bent verantwoordelijk voor het succesvol begeleiden van ICT inkoopprojecten, je treedt op als projectleider en overziet het geheel. Dankzij jouw adviezen voorafgaande of tijdens het inkoopproces maak jij het verschil. Hierdoor worden complexe ICT projecten uiteindelijk tijdig & binnen budget gerealiseerd. Hierbij hou je rekening met een maatschappelijk thema als duurzaamheid, maar ook aan budgetbewaking en risicomanagement. De gemaakte keuzes vertaal je vervolgens in één of meerdere inkoopprojecten, die je vervolgens van A tot Z samen met het inkoopteam begeleidt. 

Naast het uitvoeren van (complexe) inkoopprojecten, werk je ook mee aan diverse projecten ter verbetering van de inkoopfunctie bij onze opdrachtgevers. Dit kan zijn in de rol van adviseur, maar ook als (interim) hoofd inkoop. Tevens houd je trends en ontwikkelingen binnen ons inkoopvakgebied (binnen de zorg) nauwlettend in de gaten en krijg je energie van het delen van je kennis en kunde.

Wil jij bij onze opdrachtgevers écht het verschil maken? Dan investeren wij ook graag in jou! Wij helpen jou in je persoonlijke en zakelijke ontwikkeling. Wij bieden je bijvoorbeeld diverse interne trainingen en de mogelijkheid om extern relevante opleidingen te volgen die van jou een (nog) betere professional maken. Je krijgt de verantwoordelijkheid over eigen projecten die aansluiten bij jouw interesse en bijdragen aan je verdere ontwikkeling.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Adviseren over en zelfstandig begeleiden van (complexe) ICT inkoopprojecten in de zorgsector
  • Behandelen en opstellen van (strategische) inkoopvraagstukken 
  • Het geven van advies over & het uitvoeren van het contractmanagement, na de uitvoering van een inkoopproject
  • Het begeleiden en opleiden van leergierige junior consultants in jouw specialisme
     

Jouw profiel

Je hebt werkervaring als inkoopadviseur op het gebied van ICT of je hebt relevante werkervaring in de ICT branche. Werken in projectteams geeft je energie en je durft daarbij het voortouw te nemen. Je bent zelfstandig, kan omgaan met uiteenlopende belangen en je weet op professionele wijze je inzichten en mening te delen. Je vindt het uitdagend om complexe projecten te doorgronden en tot een goed einde te brengen. Hierbij schakel je moeiteloos tussen verschillende opdrachtgevers en kan je je adviezen goed verwoorden. Daarnaast deel je graag je kennis met je directe COPPA-collega's.

Jij bent op zoek naar een dynamische en uitdagende werkomgeving waarbij je voor wisselende opdrachtgevers écht impact kan maken. Je zal werken aan opdrachten die aansluiten bij jouw expertise en kennis.

Functie eisen
  • Je bent in het bezit van minimaal Bachelor niveau
  • 3 jaar relevante ervaring, bijvoorbeeld als ICT adviseur binnen de zorg, binnen een ICT afdeling of bij een adviesbureau of op het gebied van Inkoop
  • Bij voorkeur 2 jaar ervaring met het zelfstandig begeleiden, opzetten en uitvoeren van (complexe) inkooptrajecten 
  • In het bezit van een NEVI-1 opleiding (of bereid deze te behalen)
  • Kennis van de zorgsector en ICT sector is een pré

Wij hebben mogelijkheden voor medior en senior invulling van deze vacature. 

Jouw competenties
  • Je hebt een proactieve houding, bent resultaatgericht en met jouw projectmanagement skills weet je een project tot een succesvol einde te brengen 
  • Je bent communicatief sterk, in woord en geschrift en bij voorkeur ken je het politiek-bestuurlijke (besluitvormings)spel
  • Je bent zelfstandig, hebt lef en je weet anderen te inspireren en te overtuigen 
  • Je bent leergierig en je staat open voor verdere ontwikkeling van jezelf en COPPA, denk aan thema’s als maatschappelijk verantwoord inkopen 
     

Ons aanbod

COPPA is het inkoopadviesbureau op het gebied van inkoop in de zorg en overheid. Met ruim 80 professionals werken wij dagelijks aan betere en betaalbare zorg en doel- en rechtmatigheid in het publieke domein. Van inkoop en Europees aanbesteden tot professionalisering en uitbesteding. Duurzaamheid, circulariteit en Maatschappelijk Verantwoord Inkopen zijn verweven in onze dienstverlening. Door onze cultuur waarin plezier, ambitie en professionaliteit hoog in het vaandel staan, streven we zowel voor onszelf als onze opdrachtgevers het maximale rendement na. Sociale interactie tussen collega’s vinden wij belangrijk. Jaarlijks organiseren wij daarom diners, bbq’s en andere (team)uitjes én gaan we eenmaal per jaar op city-trip met de hele organisatie.

Arbeidsvoorwaarden

Bij COPPA staat werkplezier voorop. Om dat mogelijk te maken biedt COPPA jou de vrijheid en ruimte om projecten op te pakken waar je energie van krijgt en die je mag uitvoeren op jouw manier. Waar een goede balans tussen werk en privé belangrijk is en waar successen gevierd worden.

We gaan samen voor kwaliteit en willen écht waarde toevoegen bij onze klanten en medewerkers. Dat kunnen we alleen maar waarmaken met de kennis, expertise en het gedrag van onze medewerkers. We bieden voor iedereen leer- en ontwikkeltrajecten waarmee je het beste uit jezelf kan halen, je continu ontwikkeld, geprikkeld wordt en uitgedaagd blijft. Daarnaast organiseren we maandelijks een academy-dag waar collega’s en externe sprekers kennisdelen.

Ons aanbod

Vanzelfsprekend krijg je een passende beloning, afhankelijk van je achtergrond & ervaring. Wij bieden goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 50/50 pensioenvergoeding, 25 vakantiedagen, een laptop & een telefoon. Daarnaast bieden wij je een leaseauto & een OV-businesskaart (jij kiest voor het reizen dat op dat moment het beste past). 

Meer weten?

Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Kim Eijsink (Teamlead Inkoop Zorg – ICT/Facilitair) via telnr. 06 19 67 11 31. Voor vragen over het sollicitatieproces kan je contact opnemen met onze recruiter Ninon te Winkel via 085 041 00 50 of via werken@coppa.nl. Je sollicitatie met CV en motivatie ontvangen wij graag via onderstaand sollicitatiebutton. 

Alle reacties worden vertrouwelijk behandeld. 
 

Solliciteer nu