Field manager Inkoop & contractmanagement

‘Ben jij de sterke schakel die zzp’ers aan ons weet te verbinden en de perfecte match maakt voor onze opdrachtgevers?’
Field manager Inkoop & contractmanagement
2022-03-15 15:51:00
EUR
Marktconform
MONTH
https://schema.org/Organization
Apeldoorn
Gelderland
Roggestraat
7311CE
Combined Business Power B.V.
2023-03-15 15:51:00
FULL_TIME

Over de functie

Als field manager met aandachtsgebied inkoop en contractmanagement bouw je een stevig en duurzaam netwerk aan interim professionals (zzp’ers) op. Je bent verantwoordelijk voor het vinden, binden en boeien van zzp’ers die namens COPPA tijdelijke opdrachten vervullen op het gebied van inkoop- en contractmanagement.

Je signaleert potentiële interim opdrachten in de markt, verbindt de juiste zzp’er aan de opdrachtgever en begeleidt hen bij de uitvoering van opdrachten. Onze opdrachtgevers en zzp’ers waarderen jou om het maken van de perfecte match, je coachende vermogen en luisterend oor. Samen met de zzp’er en opdrachtgever ga je voor het beste resultaat. 
Je kent de inkoopmarkt of weet je dit snel eigen te maken en bent veelvuldig op pad om kansen en mogelijkheden te signaleren in gesprekken met (potentiële) opdrachtgevers en zzp’ers. Je bent in staat een eigen zzp pool op te bouwen door COPPA als aantrekkelijke samenwerkingspartner op de kaart te zetten. Je ontwikkeld een inspirerend programma voor zzp’ers op inhoud en om te netwerken waarbij je net dat stapje extra zet ten opzichte van de concurrent.

 Taken en verantwoordelijkheden:
  • Opbouwen van een stevig zzp inkoop- en contractmanagement netwerk door het voeren van gesprekken met potentiële zzp’ers
  • Generen van leads en interim inkoopvraagstukken bij opdrachtgevers (of binnenkomende aanvragen via onze mantels)
  • Matchen van vraag (opdracht) en aanbod (beschikbare zzp’er)
  • Begeleiden en coachen van zzp’ers tijdens de uitvoering van de opdracht
  • Voeren van tussentijdse – en eindevaluaties met de zzp’er en opdrachtgever
  • Optreden als coach en sparringpartner richting onze zzp’ers
  • Opzetten en ontwikkelen jaarprogramma zzp netwerk, organiseren van bijeenkomsten, kennissessies etc. 
     

Jouw profiel

Naast jouw vaardigheden als integere en oprecht geïnteresseerde gesprekspartner ben je een netwerker die verbindt en overtuigt op inhoud en persoonlijkheid. Je wilt je verdiepen in de inkoopwereld en kennis opdoen van het inkoopvakgebied, zodat  je naast een stevige gesprekspartner een waardevolle coach bent voor onze zzp’ers. Je beschikt over mensenkennis en weet feilloos hoe je vraag en aanbod met elkaar verbindt. Je haalt energie uit gesprekken met zzp’ers en vindt het een uitdaging om hen te matchen en te begeleiden op een passende opdracht.

Functie eisen
  • Afgeronde universitaire- of hbo-opleiding 
  • Minimaal 3 jaar relevante ervaring met het bemiddelen van interim professionals het liefst binnen het inkoopvakgebied
  • Ervaring met het begeleiden van hbo+ professionals op inhoud en persoonlijke ontwikkeling of de ambitie dit te willen leren
  • Commerciële ervaring bij voorkeur opgedaan in de consultancy of detachering
  • Ervaring met dienstverlening aan de (semi)-publieke sector
Competenties
  • Autonoom en natuurlijke drive
  • Commercieel en relatiegericht
  • Mensgericht en verbindend
  • Kwaliteits- en resultaatgericht
  • Communicatief sterk in woord en geschrift
  • Snel schakelend en doorgrondend

Ons aanbod

COPPA is het inkoopadviesbureau op het gebied van inkoop in de zorg en overheid. Met ruim 80 professionals werken wij dagelijks aan betere en betaalbare zorg en doel- en rechtmatigheid in het publieke domein. Van inkoop en Europees aanbesteden tot professionalisering en uitbesteding. Duurzaamheid, circulariteit en Maatschappelijk Verantwoord Inkopen zijn verweven met onze diensten.

Door onze cultuur waarin plezier, ambitie en professionaliteit hoog in het vaandel staan, streven we zowel voor onszelf als onze opdrachtgevers het maximale rendement na.

Onze kernwaarden zijn:

  • Wij stellen de klant centraal
  • Wij nemen en tonen verantwoordelijkheid
  • Wij willen negens scoren
  • Wij vergroten onze individuele prestaties door samenwerking
  • Wij streven naar een ideale work-life-balance

In 2021 heeft COPPA een meerderheidsbelang genomen in Hospitality Group genomen. COPPA en Hospitality Group zijn complementair en beschikken samen over nog meer kennis en expertise. Door deze samenwerking zijn er meer services onder één paraplu. Dit is zowel voor opdrachtgevers als medewerkers aantrekkelijk. Waar mogelijk trekken we samen op, zo ook in de zoektocht naar nieuwe talenten voor onze eigen organisaties.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden een marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden, passend bij opleiding en werkervaring. Daarnaast krijg je een uitgebreid mobiliteitspakket met NS-businesscard en een leaseauto. Jij kiest de manier van reizen die het beste bij jou past. Wij hebben een kantoor in Arnhem en Apeldoorn, daar ben je altijd welkom. Daarnaast ben je vrij en flexibel in eigen agendabeheer, werken kunnen we namelijk overal!

Je werkt met leuke, ambitieuze collega’s waarin zelfstandigheid en eigen initiatief worden gewaardeerd. We besteden veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling en groei en vinden dat je bij ons het beste uit jezelf moet kunnen halen. Kennisdeling en verdieping doen we door middel van interne trainingen, Academy dagen en ons talent ontwikkelplan: SAMEN AAN DE TOP, aangevuld met externe vakinhoudelijke opleidingen en cursussen. Werk-privé balans is bij Coppa erg belangrijk. Daarnaast krijg je alle vrijheid om de rol van field manager je eigen te maken en vorm te geven.

De rol van field manager kan op meerdere niveaus en door meerdere kandidaten worden uitgevoerd. 

We nodigen iedereen uit om te solliciteren!
 

Meer weten?

Voor meer informatie over de vacature kan je contact opnemen met Nadia Urich via 085 041 00 50 of via werken@coppa.nl. Je sollicitatie met CV en motivatie ontvangen we graag via onderstaande button. Alle reacties worden vertrouwelijk behandeld.

Solliciteer nu