Contractbeheerder

Ben jij op zoek naar een baan als contractbeheerder en lijkt het jou leuk om bij hét inkoopadviesbureau voor zorg en overheid te werken? Haal jij voldoening uit het uitvoeren van coördinerende en administratieve taken en zie jij het als een uitdaging om samen met je collega’s contractbeheer verder te professionaliseren? Dan is deze rol voor jou! 
Contractbeheerder
2023-02-03 17:18:00
EUR
Marktconform
MONTH
https://schema.org/Organization
Arnhem
Gelderland
Jansbuitensingel 30
6811AE
COPPA Consultancy
2024-02-03 17:18:00
FULL_TIME

Over de functie

Als contractbeheerder beheer je inkoopcontracten voor onze opdrachtgevers in de zorg, denk aan ziekenhuizen en andere zorginstellingen. Deze opdrachtgevers hebben hun inkoopfunctie volledig uitbesteed aan Coppa (outsourcing).  In deze rol ga jij de outsourcing teams van Coppa administratieve ondersteuning bieden bij het beheren van de inkoopcontracten, zodat de juiste informatie tijdig en volledig voor de contractgebruikers beschikbaar is.

Doordat je voor meerdere opdrachtgevers tegelijkertijd werkt en je dagelijks schakelt met collega's (outsourcing teams en operationele inkoop), de opdrachtgevers én de leveranciers, is dit een dynamische rol waarbij geen dag hetzelfde is en waarin je veel leert! 

 
Taken en verantwoordelijkheden   
  • Correcte administratie en beheer van contracten in Exact.
  • Ondersteunen bij het implementeren van contractbeheer. 
  • Het optimaliseren van contractbeheersystemen in samenspraak met ICT en de opdrachtgever. 
  • Contractbeheer verder professionaliseren. 
  • Training geven over contractbeheer in de diverse systemen aan collega’s en opdrachtgevers. 
  • Jouw bijdrage te leveren aan het interne contractmanagement expertiseteam. 

Jouw profiel

  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau 
  • Je bent nauwkeurig in administratie.
  • Je werkt graag met ERP systemen, zoals AFAS, Exact en Spend Cloud. 
  • Je werkt graag samen en je behoudt goed overzicht van je taken in een dynamische omgeving.  
  • Je bent bereid om 2 dagen in de week bij de opdrachtgever te zijn (veelal in Noord-Holland). De overige dagen werk je vanuit huis of op kantoor in Arnhem.
  • Een financiële achtergrond is een pre. 
     

Ons aanbod

Doordat steeds meer organisaties het belang inzien van inkoop, wordt een steeds groter beroep gedaan op de inkoopafdeling.  Inkoop gebruikt hiervoor steeds meer inkoopoplossingen.  
  
COPPA is het inkoopadviesbureau binnen de zorg en overheid. Met ruim 90 professionals werken wij dagelijks aan betere en betaalbare zorg en doel- en rechtmatigheid in het publieke domein. Van inkoop en Europees aanbesteden tot professionalisering en uitbesteding.   
  
Duurzaamheid, circulariteit en Maatschappelijk Verantwoord Inkopen zijn verweven in onze dienstverlening. Door onze cultuur waarin plezier, ambitie en professionaliteit hoog in het vaandel staan, streven we zowel voor onszelf als onze opdrachtgevers het maximale rendement na. Sociale interactie tussen collega’s vinden wij belangrijk. Jaarlijks organiseren wij daarom diners, bbq’s en andere (team)uitjes.   

Onze kernwaarden zijn: 
  • Wij stellen de klant centraal 
  • Wij nemen en tonen verantwoordelijkheid 
  • Wij willen negens scoren 
  • Wij vergroten onze individuele prestaties door samenwerking 
  • Wij streven naar een ideale work-life-balance 
Waar staan wij voor

Bij COPPA staat werkplezier voorop. Je werkt met leuke, ambitieuze collega’s waarin zelfstandigheid en eigen initiatief worden gewaardeerd. Om dat mogelijk te maken biedt COPPA jou de vrijheid en ruimte om projecten op te pakken waar je energie van krijgt en die je mag uitvoeren op jouw manier. Waar een goede balans tussen werk en privé belangrijk is en waar successen gevierd worden.   
 
We gaan samen voor kwaliteit en willen écht waarde toevoegen bij onze klanten en medewerkers. Dat kunnen we alleen maar waarmaken met de kennis, expertise en het gedrag van onze medewerkers. We bieden voor iedereen leer- en ontwikkeltrajecten waarmee je het beste uit jezelf kan halen, je continu ontwikkeld, geprikkeld wordt en uitgedaagd blijft. Daarnaast organiseren we maandelijks een Academy dag waar collega’s en externe sprekers kennisdelen.

Wij bieden

Vanzelfsprekend bieden wij goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Naast een laptop en een telefoon bieden wij je bij deze functie een OV businesskaart. Wij hebben een kantoor in Arnhem, waar je altijd welkom bent. Daarnaast ben je vrij en flexibel in eigen agendabeheer, werken kunnen we namelijk overal! 

Meer weten?

Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij Teamlead Diederik Uytenbogaart via 065473549. Voor vragen over het sollicitatieproces kan je contact zoeken met onze recruiter Maartje Joosten via telefoonnummer 0657627146 of via werken@coppa.nl.  
 
Je sollicitatie met CV en motivatie ontvangen wij graag via onderstaand sollicitatieformulier.  
Alle reacties worden vertrouwelijk behandeld. 
 

Solliciteer nu